Monday 4 May 2020

بهینه سازی سایت چه می باشد؟


بهینه سازی سایت چه می باشد و چه اهمیت و کاربردی در بازار آنلاین دارد؟

سئوی تارنما مخفف چیست؟


صحیح در همین لحظه که وارد این برگه شدید در اولی پلکان و تراز فرا گرفتن سئوی وب سایت ایستاده‌اید . جایی که ضروری نیست هیچ پیش‌زمینه و علم گذشته راجع به سئو داشته باشید . بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیاز بعداز گذراندن آموزش‌های فعال‌ساز‌ی کسب‌وکار آنلاین و ساخت وب‌سایت تجاری , شناخت با اصول سئوی سایت ( به انگلیسی : SEO و مختصر Search Engine Optimization ) است .
ما شما را در میانه‌ رویکرد صرفا نمی‌گذاریم و تا پایان قدم‌به‌قدم شمارا در مسیر ایجاد اشتغال آنلاین ملازمت و همراهی میکنیم . پس سوای ذره‌ای دودلی و اضطراب این مقاله را مطالعه فرمائید . در حالتی که سوالی در ذهن‌تان صورت گرفت حتما در انتهای همین پست بپرسید تا پاسخگوی شما باشم .
خب! خوب تر است با یک سوال معمولی آغاز کنیم . موتور کاوش چیست؟ 

سئو چیست؟
سئو چیست؟

موتور کاوش چیست‌ و چرا تا این میزان کلیدی است؟


روند کلی سعی موتور کاوش مثل مامان یک پسربچه بی‌نظم و بازیگوش است که هیچ‌وقت نمی‌داند وسایلش کجاست! صرفا کافی است مادرش را صدا بزند تا در کمترین زمان وسایل مورد نیازش را پیدا نماید .

فضای مجازی دنیای بزرگی است و بی‌نهایت وب‌سایت و سرویس ها را در خویش جای داده‌است که ما از وجود اکثری از آن ها بی‌خبریم . این موتورهای کاوش می باشند که در تمام ساعات شبانه‌روز مشغول به بررسی وب‌سایت‌ها و سرویس ها دنیای مجازی میباشند .
صرفا کافی است شما تحت عنوان استفاده کننده این فضای مجازی التماس خویش را به موتور‌های جستجویی نظیر گوگل اعلام نمائید و آنان تمام وب‌سایت‌ها و سرویس ها مربوط به درخواست شمارا در کسری از ثانیه به شما نشان می دهند .
طبق پایانی آمار سال 2018 , حدود 85 درصد از یوزرها برای کاوش و یافتن نیازهای خویش از موتور جستجوی گوگل استفاده مینمایند .

سئو یا این که بهینه‌سازی برای موتورهای کاوش چیست؟


با صرفه سازی وب سایت مخفف عبارات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای کاوش است . از آن جا که گوگل بزرگ‌ترین موتور کاوش در دنیاست , سئو وب سایت بر اساس معیارها و مقررات رتبه‌بندی گوگل انجام می شود .
هر توشه که کلمه‌ای را در گوگل کاوش می کنید با یک لیست بلند از حاصل مربوط به کاوش مواجه می‌شوید که اصطلاحا آن را SERP یا این که Search Engine Results Pages - به معنای کاغذ نتیجه ها کاوش - می‌نامند . بیشتر مخاطبان از صفحه اولیه نتیجه ها بالاتر نمی‌روند و در به عبارتی صفحه مخصوصا در سه سطر اول لیست , به جواب سوال خویش می‌رسند و ادامه نتیجه ها را بررسی نمی کنند .
به این ترتیب شما تحت عنوان صاحب و مالک یک کسب‌و‌کار آنلاین باید تمام تلاش‌تان را به‌کار ببرید تا وب‌سایت شما با لغت ها جستجوی مرتبط در صفحه ابتدا و حتی‌د‌ر اولین سطر نتیجه ها موتور کاوش گوگل ظواهر و مشتری و فروش شما زیاد شود . بهینه سازی وب سایت در واقع تیم تلاشی است که شما چهت نیل به اولِ لیست گوگل انجام می‌دهید .

سئو داخلی یا این که باطن برگه چیست؟

در سئو داخلی ( به انگلیسی : On Page ) در واقع تمرکز روی یک برگه یا این که نشانی سایت است تا بتوانیم آن‌را از نگاه فنی بررسی و بهینه‌سازی کنیم . بهینه سازی وب سایت تکنیکال چیست؟

در بهینه سازی وب سایت تکنیکال تمرکز شما می بایست روی ظاهر‌سایت , پیکربندی کلی , کیفیت محتوا و مساله فنی و پیدایش نظیر واکنش‌گرایی باشد . برای رعایت سئوی وب سایت تکنیکال وب سایت شما نباید هیچ ایراد فنی داشته باشد و در تمام دستگاه‌ها مانند تلفن همراه و تبلت بدرستی نمایش داده شود و ولی باید حواستان به مشتری مداری نیز باشد و محتوا‌های جالب و مخاطب‌پسند ساخت کنید .

سئوی خارجی چیست؟سئو فرنگی یا این که خارج صفحه چیست؟



سئوی خارجی ( به انگلیسی : Off Page ) مغایر سئوی آن پیج , گروه اقدامات و کارهایی است که بیرون از محیط وب‌سایت برای بهبود سکو سایت خویش انجام می‌دهیم , در واقع ما درسایت‌های دارای اعتبار دیگر به معرفی وبسایت خویش می پردازیم .
تکنیک های دارای اهمیت در سئوی سایت
سئو سایت کلاه سپید : کاری بکن بهر اجر خیر سیخ بسوزه خیر کباب

در white hat seo حق تقدم نخستین جلب رضایت مشتریان و مخاطبین وب سایت است بطوریکه ضوابط سئو سایت نیز رعایت شود .

سئوی وب سایت چیست؟

در صورتیکه قصد یک شبه ره صدساله رفتن دارید , این روش باصرفه سازی تارنما به هیچ وجه برای شما مطلوب نیست البته در حالتی که می خواهید در نتایج اول گوگل ماندگار و پر‌قدرت باشید راهی جز گزینش white hat seo ندارید .
به ابلاغ دیگر با سئوی سایت سپید دیرتر به سود می‌رسید البته زیرا تمام ضوابط گوگل را بدرستی رعایت می کنید , گوگل به شما اعتماد می‌نماید و درنتیجه به سادگی شما را از نخستین لیست کاوش حذف نمی‌کند .

سئو خاکستری چیست؟سئو کلاه خاکستری : زیرآبی رفتن


با صرفه سازی تارنما خاکستری نظیر بدور زدن دوربین‌های طرح راه‌بندان از کوچه و پس‌کوچه‌هایی است که هنوز در آن ها دوربین نصب نشده . برای به کار گیری از این روش بایستی آشنایی کافی از مسیرها و روش‌های انجام فعالیت داشته باشید . البته مراقب باشید که مدام خطر گیرافتادن و جریمه شدن همراه شماست!

باصرفه سازی وب سایت کلاه سیاه چیست؟سئو کلاه سیاه : مژدگانی که گربه ما عبادت کننده شد!


در سئو سیاه ما تظاهر می‌کنیم که به تمام قانون ها و خطوط قرمز رنگ موتور‌های کاوش احترام می‌گذازیم در‌حالیکه به هیچ‌یک از مقررات پایبند نیستیم و سعی بر فریب‌دادن گوگل داریم . با این روش خیلی زود به منزلت نخستین نتایج کاوش می‌رسید اما بسرعت از این جایگاه سقوط میکنید و چه بسا ممکن است از حاصل کاوش برای مدام حذف گردید که اصطلاحا به آن پنالتی شدن وب سایت می گویند .

چرا بازاریابی نوین شما برای دم‌وبازدم به بهینه سازی سایت نیاز دارد؟

بسیاری از کسب‌و‌کارها می‌دانند ( یا این که فکر می کنند , می‌دانند! ) که برای موفقیت و بسط تجارت آنلاین به موتورهای کاوش و بهینه سازی سایت نیاز دارا هستند .
چه کسب‌وکارهای کوچک و چه بزرگ‌ترین برند‌های فضای مجازی , تمامی و تمامی - در هر سطحی که باشند - چهت نیل به سطح بعد از آن به سئوی سایت نیاز دارا هستند . درپی برای ثابت این حرف دلایلی را مطرح می کنم .
ارتقاء ازدحام سایت1 - ‌ موتورهای کاوش بیشترین ترافیک را بسمت تارنما شما ساماندهی می‌کنند!

جستجوی طبیعی یا این که راه‌بندان بی واسطه از گوگل , بازدیدکنندگان متعددی را به وبسایت شما می‌کشاند و از این‌شیوه شمارا به درآمد و سود میرساند.

گوگل بخش قابل توجهی از بازار کاوش را از رقبای دیگر مثل Bing Yahoo , Yandex , Baidu , ربوده است . این به این مضمون‌ است که تمامی موتورهای کاوش بضاعت و توان ساخت راه‌بندان و برندینگ حرفه‌ای برای شما را ندارند . همانطور که پیش از این نیز گفتم گوگل سهم 85 درصدی بازار کاوش را در دست دارد . در حالتی که نگاهی به لیست مطالب جست و جو شده در گوگل بیاندازید از حاصل آن شگفت زده خواهید شد . فی مابین جستجو‌ها از عبارت شام چی بپزم تا نظریه تکاملی داروین , و علم ها فلسفه همگی چیز به چشم‌تان می‌خورد!
با اعتنا به‌این مورد ها , به طور کامل گویا است که شما بایستی از قانون ها گوگل پیروی فرمایید تا دل اورا بدست آورید و گوگل نیز مقابل با سخاوت‌مندی منجر افزایش ازدحام وب سایت شما شود .
جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایت2 - ‌ با صرفه سازی سایت اعتماد و اطمینان مشتریان را به شما پیشکش مینماید

انگیزه هر سئوکار زبده , ساخت یک تجربه کاربری واضح و مفید از وب‌سایت انگیزه است و با این‌شیوه بسراغ به کارگیری از سئوی آن پیج و فرنگی می‌رود چون گوگل شایسته ترین و موثرترین بستر اعتماد‌سازی برای مشتریان است .
می بایست بدین نکته توجه نمائید که برای ساخت یک اعتبار به یادماندنی نیاز به طاقت , عملکرد و تعهد دارید تا اعتماد بازدید‌کنندگان تارنما را بدست آورید . گذشته از هر چیزی باید کاری نمائید که گوگل به شما اعتماد نماید در سود مخاطبان نیز به شما اطمینان خواهند کرد .

No comments:

Post a Comment