Friday 24 April 2020

معرفی سئو کلاه سیاه


معرفی سئو وب سایت کلاه سیاه

https://ismaeilsahab.ir/category/black-hat-seo-techniques/

 


اصطلاح بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه برای معرفی تکنیک هایی استعمال میشود که انگیزه آنان فریب ربات های گوگل و کسب رده در سرعت بالا ترین زمان ممکن است . اکثری از این تکنیک ها در قبلی تاثیر و نقش مهمی در کسب منزلت یک تارنما داشته اند اما گوگل رفته رفته آن‌ها را شناسایی کرده و روش هایی برای خودداری از تاثیر هر یک یافته است 

سئو وب سایت کلاه سیاه چیست؟

در یک تعریف معمولی میتوان اعلام‌کرد سئوی سایت کلاه سیاه گروه ای از تکنیک ها برای کسب منزلت پرسرعت در حاصل کاوش است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضادومغایرت است .
به ابلاغ معمولی خیس تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور کاوش می باشند تا مقام بهتری برای وب سایت ما در لحاظ بگیرند .
برخلاف تصور عموم , تکنیک های کلاه سیاه فقط یگانه لینک و پیوند سازی فرنگی نیستند بلکه حتی‌د‌ر یادگرفتن ایجاد محتوا , لینک و پیوند سازی داخلی و سئوی سایت تکنیکال هم روش های کلاه سیاه زیادی وجود دارا هستند .
اکثری از کار های متداول در مدیر یک تارنما پتانسیل تبدیل شدن به یک روش کلاه سیاه را دارا هستند و با دقت به علم زیر ما در خصوص الگوریتم های گوگل نمی توان مرز مشخصی فی مابین سئوی کلاه سفید و سیاه در لحاظ گرفت .

اصلاً چرا تکنیک های بهینه سازی سایت کلاه سیاه وجود دارند؟

حال که‌این دست از طریق های کلاه سیاه , اینقدر از سمت گوگل محکوم می گردند , اصلاً چه استدلال داراست که متن شوند و به یوزرها فراگیری داده شوند؟
مقاله‌ها آموزشی در حوزه بهینه سازی سایت , به طور معمول به وسیله متخصصان این حوزه یا این که دست کم افرادی که در این باره فعال میباشند متن میشود . این اشخاص غالبا آنالیزهای دقیقی در باب میزان جستجوی کلمه ها انجام میدهند و هر مقاله ای که نگارش می نمایند با انگیزه کسب مقام در کلمات مشخصی خواهد بود .
احتمال دارد بتوان خاطرنشان کرد مهم‌ترین استدلال وجود این دست مقاله ها , تقاضای بالا و تعداد جستجوهای مربوط به آن است . اشخاص متعددی در پی یاد گرفتن تکنیک های بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه میباشند و این زمان قابل قبولی برای جذب بازدیدکننده خواهد بود . از طرفی , شما زمانی راجع‌به تکنیک های ممنوعه گوگل آشنایی پیدا می‌کنید , میتوایند با تدبیر بهتری روش های صحیح و بنیادی را در تارنما خویش پیاده فرمایید چراکه می‌دانید چه روشی صحیح و چه روشی اشتباه است 
https://ismaeilsahab.ir/google-panda/ .

5 روش شناخته شده در یادگرفتن سئوی سایت کلاه سیاه ( برای نابودی رتبه! )


اعتنا فرمائید که کسب مقام در حاصل گوگل نباید شما‌را از انگیزه حساس که به عبارتی جلب رضایت یوزرها است به دور نماید . هر تکنیک یا این که ایده ای که در مسیر مخالف با انگیزه با اهمیت شما باشد یا این که سئوی وب سایت کلاه سیاه است یا این که روزی به سئو سایت کلاه سیاه تبدیل خواهد شد .

( سئوی کلاه سفید در واقع یک زیاده روی در اجرای درست تکنیک های اصول بهینه سازی وب سایت در مقاله نویسی
محتوا است که به آن Over Optimization گفته میشود . )

اقدامات ذیل سبب میشود رنگ بهینه سازی وب سایت شما از سپید به سیاه متمایل شود :


·        باصرفه سازی بیشتراز حد تارنما یا این که Over Optimization
·        تکنیک های بهینه سازی وب سایت کلاه سیاه در ساخت محتوا
·        روش های Black hat در پیوند سازی
·        اسپم کردن کاغذ حاصل گوگل
·        سئو سایت منفی یا این که کاهش عمدی جايگاه وبسایت های حریف

جریمه به کار گیری از سئوی وب سایت کلاه سیاه چیست؟

دیدنی است بدانید که به کار گیری از ترفند کلاه سیاه برای سئوی سایت در اولِ عمل ممکن است خیلی نیز غالب باشد , ولی دیری نمی‌گذرد که متوجه می شوید , رتبه‌های شما در اکنون افت شدید شده‌است و یا این که چه بسا وب سایت شما از گوگل به صورت بدون نقص حذف شده است! مورد جریمه تارنما یا این که به عبارتی پنالتی گوگل سبب می گردد که کسب و فعالیت اینترنتی تان یک کدام از شایسته ترین روش‌های کسب درآمد و مشتری یعنی سئو سایت را از دست بدهد .
پس لطفا به خاطر خودتان نیز که شده فریب سودجویان و افرادی که با وعده‌های لاف پول‌های شمارا هدر می دهند , نخورید و کسب و کارتان را با یک راهکار درست مجهز فرمایید . در این باره میتوانید از سرویس ها بهینه سازی سایت و سئو که به صورت تماما حرفه‌ای در اختیار شما قرار میگیرد , به کار گیری نمائید 
https://ismaeilsahab.ir/google-rankbrain/

نتیجه گیری نهایی

استعمال از سئوی سایت کلاه سیاه چه بسا برای دوران زمان کوتاهی به آسیب‌هایی که ممکن است به شما بزند , نمی‌ارزد , پس آن را فراموش فرمایید و پیرو شیوه‌های درست چهت نیل به درجه یک باشید .

1 comment:

  1. Hola, bienvenido a Doramasmp4 Aquí puedes ver todos los dramas españoles en alta calidad de video.Dormamasmp4 le proporcionará el mejor servicio de video de calidad.
    https://doramasmp4.me/

    ReplyDelete